неділю, 9 травня 2010 р.

святкове...

Вітаю з Днем Матері! 
Я не дуже "легка" донька - так рідко бачу батьків, що вони вже погрожують не впізнавати мене на вулиці. Як компенсація, дозволю собі впасти в святковий сентимент. 
У мене чудова мама! Я вдячна їй за титанічну працю, яку вона поклала, щоб поставити нас з братом на ноги. За те, що маючи крутий характер, вона тим не менш дала мені повну свободу бути тою, ким я є. За абсолютне непохитне відчуття тилу. Я пишаюсь нею, бо ця жінка є прикладом того, як треба добиватись своєї мрії. 
З її останніх перемог: ще недавно, вона по телефону питала, як включати комп'ютер, і шукала на письмовому столі "робочий", а тепер масово відкриває своїм подругам акаунти на гмейлі. Чудо впертості, яку я успадкувала!

P.S. Та, я повернулась в Ялту і пам'ятаю про намір "дорогу перетворити на літери" (не без допомоги телефонно-письмового нагадування моїх любих читачів :) Але мушу визнати цейтнот диктує свої правила. Сподіваюсь-вірю-мрію якось реабілітуватись. 

Немає коментарів:

Дописати коментар