четвер, 16 квітня 2009 р.

Зародок корупції

Сьогодні дізналась про зловісні плани однієї моєї маленької подружки, яка задумала здати реферат на тему "Леся Українка і Боткін" (?). І ця геніальна, без натяжок, дитина з надприродньою жагою до книг хоче саме "здати", бо писати мала "тьотя", а набирати - я. І це у третьому класі! Шукаючи ілюстрацію до історії, надибала сайт, де пропонувалось писати твори на тему "Корупція у вищій школі". Для участі необхідно бути віком від 15. Якби знаття, то ми з "тьотьою" щось би придумали... А взагалі, з 15, як виявилось, запізно. Взагалі - запізно. Бо не змінити природу людську (менталітет?).

9 коментарів:

  1. А де ж тут корупція? Дитина - гарний менеджер в абсурдній (кризовій) ситуації. Бо який же реферат може написати третьокласниця?

    ВідповістиВидалити
  2. Зародок! У третьому класі - тьотя, у 11 - дядя, вчиться дитина лукавими шляхами ходити. А вчителі ще й допомагають. Це не вона придумала Лесю з Боткіним схрестити.
    Хоча, як що чесно, за цю диво-дитину я не так вже й переживаю, бо в неї дуже мудра тьотя!

    ВідповістиВидалити
  3. Тьотя з задертим носом.
    Лесю з Боткіним диво-дитиина сама придумала схрестити. Але лукаві шляхи - це все ж не корупція...

    ВідповістиВидалити
  4. гарний менеджер в абсурдній (кризовій) ситуаціїАле ж дійсно, світ змінився, освіта - ні. Реферати своє віджили, а влаштовувати у школі учнівські диспути, або шукати ще якісь інші, не абсурдні у сучасній ситуації підходи, ніхто не спішить.
    Розумна людина завжди намагається знайти оптимальний шлях, шлях який потребував би мінімальних зусиль. Гадаю, дитина просто не розуміє чому не можна попросити тьотю допомогти.
    Моя доня, десь у тому ж віці, додумалася розподілити з однокласниками хто з яких предметів робитиме домашні завдання. Оптимально? Правда наступного ж дня їхня задумка потерпіла фіаско (однакові помилки видали з головою :).
    А реферати семикласники викачують з інтернету самостійно, максимум що робиться з викачаним рефератом - "рерайт" ( переказ своїми словами). Як з цим боротися я не знаю, бо нерозуміння "а чому ні?" цілком щире й відверте, тим більше, що за самостійно написані реферати оцінка, як правило, нижча.

    ВідповістиВидалити
  5. "Попросити допомогти" - це як раз не найгірше, що може дитина. Але ж, дійсно, проблема в тому, що більшість школярів-студентів привчилися видавати чуже за своє з невинними очима, а часом з нахабними амбіціями.

    ВідповістиВидалити
  6. Вчора я ще хотів посперечатися, наголосивши на тому, що проблема не стільки у видаванні чужого за своє, скільки у неможливості проявити себе у межах шкільної програми. Від дітей досі вимагають "правильних" думок, думки "власні" не цінуються, бо дискредитують вчителя якщо ідуть у розріз з шкільною програмою та протирічать приписам.
    Нормальна реакція дитини - "ось вам, відчепіться!" Отримайте відповідь яка вам потрібна. Діти приймають правила гри, шукають те, що від них вимагають дорослі, і їх нерозуміння цілком щире.
    Але вчора на цьому місці у мене пропав інтернет, а сьогодні вже не маю того запалу сперечатися :) .

    ВідповістиВидалити
  7. Ми, очевидно, дивимось на проблему з протилежних кутів, тож десь наперехресті є істина :).

    ВідповістиВидалити